Babies is the new black.

Som många vet ska jag bli storasyster igen! Eller..halvstorasyster :) En liten bebis ligger och växer sig vacker i Johannas mage och nu är det bara hälften av tiden kvar. Jag hoppas på en liten kille, som i så fall ska heta Oscar. Blir det en tjej tror jag hon ska heta Ellen. Men oavsett kommer det bli det sötaste bebben ever & Johanna kommer bli en jättefin mamma. Jag totalälskar barn så jag hoppas och tror att jag kommer bli(är?) en bra storasyster. Kommer ju bli en väldigt stor åldersskillnad så jag kanske blir mer åt moster-hållet, men hur som helst kommer jag få en liten älskling att skämma bort!



Åh,jag längtar!








Postat av: Johanna

Åhhh! Vad du är gullig!! Blir bebben lik dig kommer jag att bli super glad för du är en av de finaste personer jag känner.
Ciao Bella- vi ses senare
Johanna

2006-08-04 @ 15:04:36
Postat av: Malin

Hihi. Och blir den lik dig(vilken den säkert blir) blir jag superglad för du är en av de finaste personerna jag känner :) Kram,ses sen!

Postat av: katrin

åååh vad kul för dig!

2006-08-05 @ 01:21:28
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se
Postat av: Camilla

Du är en underbar syster så det kommer gå så bra så!

Hihi.. Du får gärna skämma bort mig också,
Skulle inte vara så fel. ;)

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!

2006-08-05 @ 12:30:02

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback